Odpowiedzi

2010-01-18T16:34:47+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na urodziny, które odbędą się dnia............ . o godzinie...... . Obowiązują eleganckie stroje. Będzie wspaniała zabawa . Serdecznie Cię zapraszam
Imię i nazwisko. ;-))
1 2 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T16:35:18+01:00
ZAPROSZENIE

Drogi Maćku ,chciałbym Cię zaprosić na moje urodziny które odbędą się 12.05.2010 r. przy ulicy Beczkowej 34 o godzinie 16:00.Gdyby Cię Nie był to prosze zadzwoń do Mnie i mi powiedz o tym ;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:36:04+01:00
Droga Kasiu, chciałabym zaprosić cię na moje przyjęcie urodzinowe. Odbędzie się ono 13 grudnia w Katowicach w restauracji Aladyn5 przy ulicy. Kossaka 6. Początek o godzinie 17. Jednak zapraszam Cię do siebie o tydzień wcześniej, w celu pokazania Ci całej okolicy. Mam nadzieję, że będziesz mogła skorzystać z zaproszenia. Czekam na Twoją odpowiedź. Już nie mogę się doczekać, kiedy się zobaczymy.

PS. Mój telefon 542995663
1 1 1