Odpowiedzi

2010-01-18T16:39:39+01:00
Ponieważ chlor oczyszcza wodę z zarazków i bakterii. w basenach dla dzieci chloru nie uzywa się bo podraznia skórę
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:39:41+01:00
Chlor w postaci dwuatomowej cząsteczki Cl2 ma silne właściwości bakteriobójcze podobnie jak chlorany czyli sole kwasów chlorowych. stosowane są one do dezynfekcji pomieszczeń sanitarnych i tego typu obiektów jakim są miejsca publiczne np. pływalnie. Cl2 w H2O posiada jednak właściwości lekko żrące i podrażnia błony śluzowe oczu, nosa i gardła dlatego powinniśmy stosować okulary ochronne i nie łykać wody z basenu.
2 5 2
2010-01-18T18:04:17+01:00
Dodaje sie poniewaz zabija on szybko bakterie ktore znajduja sie w wodzie