Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:38:11+01:00
Kieruję się przede wszystkim ich zainteresowaniami i sposobem bycia. Ważne jest wspólne hobby. Przyjaciel powinien potrafić pomóc w potrzebie i trudnej sytuacji. Moim najlepszym przyjacielem byłby Jezus.

Licze na naj (;
pzdr
1 5 1
2010-01-18T16:39:05+01:00
Po tym czy lubi mnie czy moje rzeczy
czy poniża mnie przy innych.
czy jest wierna
czy pomaga mi z problemami
2010-01-18T16:39:43+01:00
Przy wyborze przyjaciela kieruje się
żyby był pomocny
oddany
prawdomówny
miał dobre poczucie humoru
był uczciwy
kulturalny
i żeby był prawdziwy nie taki udawany