Odpowiedzi

2010-01-18T16:40:05+01:00
Tutaj chodzi zeby z walsnego zycia wziac mozesz napsiac tak...Kiedys ja chcialm z kolegami chciam sie zabwaic w fajna zabawe i wy,yslilismy zeby wszyscy zplapali sie za rece i brdzo szybko sie krecili lecz bylo to bardzo gluie bo ja zlamalm reke a kolega zgichnal
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T16:44:41+01:00
Pewnego słonecznego, wakacyjnego dnia z powodu doskwierającej nudy, postanowiłam iść z przyjaciółmi na pobliskie boisko. Gdy doszliśmy na miejsce, stwierdziliśmy, że nie mamy nawet piłki, aby zająć się czymś pożytecznym. Siedziliśmy tak przez chwilę całkiem bezradni. Po chwili jeden z kolegów wpadł na pomysł, aby zagrać w `detektywów`. Zabawa ta polegała na na ciągłym bieganiu, przeskakiwaniu przez płoty i ogólnym ryzyku. Na początku było całkiem fajnie. Wkrótce jednak jedna z koleżanek rozdarła spodnie, koleha natomiast poździerał kolana. Jak widzimy, głupie zabawy zazwyczaj równie głupio się kończą.
1 5 1