Prosze o przetłumaczenie na jezyk polski ;D

Use your brain!
If you don`t exercise your body, you`ll get unfit. The same is true for your mind. If you want to be smart, you have to exercise your brain every day. Do a guiz or a puzzle, play chess or practise speaking a foreign language. All of these things exercise your brain, and they can help you to do well at school

Almost every night, I dream that I`m falling throygh the air. I think I`ve jumped out of a plane, but I don`t have a parachute. I`m looking at the fiedls and house below me. They`re getting bigger and bigger and there`s nothing I can do to save myself. It`s really scary! I always wake up just before I hit the ground

2

Odpowiedzi

2010-01-18T16:44:35+01:00
Uzyj swojego mozgu!
jesli nie bedziesz trenowal swojego ciala, staniesz sie niesprawy. Ta sama prawda dotyczy Twojego umyslu. jesli chcesz byc sprytny, ternuj swoj mozg kazdego dnia. rob (rozwiazuje) quizy lub puzzl, graj w szachy lub cwicz(praktykuj) rozmowe w obcym jezyku. wszystkie te rzeczy cwicza twoj mozg i one moga pomoc ci w byciu lepszy w szkole.
prawie kazdej nocy snie o tym ze spadam w powietrze (?). wydaje mi sie ze wyskakuje z samolotu ale nie mam spadochronu. patrzę na pola i domy pode mna.one staja sie wieksze i wieksze i nie moge zrobic nic aby sie uratowac. to naprawde przerazajace!zawsze budze sie zanim uderze w ziemie.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:17:13+01:00
Użyj twojego mózgu!
Jeśli nie będziesz ćwiczyć swojego ciała, staniesz się chory.Ta sama sprawa dotyczy twojego umysłu. Jeśli chcesz być bystrym, musisz ćwiczyć swój mózg codziennie. Zozwiązywać quiz-y albo zagadki, grać w szachy albo ćwiczyć mówienie w języku obcym. Wszystkie te rzeczy cwicza twoj mozg i one moga pomoc ci w byciu lepszy w szkole. prawie co noc, śnię, że spadam (throygh??)powietrze. Myślę, że wyskakiwałem z samolotu ale nie mam spadochronu. Patrzę na pola i domy pode mną. One stają się większe i większe i nie moge zrobic nic aby sie uratowac. To jest naprawdę przerażające! Zawsze budzę się tuż zanim pacnę na ziemię