Odpowiedzi

2010-01-18T16:40:05+01:00
Kościół jako instytucja
kościół jako budynek
5 2 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:40:43+01:00
Kościół, keiedy mówimy o budynku, w którym odbywają sie Msze
a Kościół kiedy mówimy o wspólnocie kościelnej, czyli ludziach wierzących,
7 4 7
2010-01-18T16:40:43+01:00
Z WIELKIEJ PISZEMY WTEDY KIEDY NIE MAMY NA MYŚLI BUDYNKU TYLKO MIEJSCE SPOTKANIA Z BOGIEM.
A Z MAŁEJ WTEDY KIEDY CHODZI NAM O BUDYNEK , PARAFIĘ
5 5 5