Odpowiedzi

2010-01-18T16:46:05+01:00
Mój dom to dla mnie stolica wiedzy . W moim domu czuję się bezpiecznie. W domu mogę zwierzyć się każdej osobie ponieważ mam do nich zaufanie . Bardzo kocham swoją rodzine. Mój dom jest dla mnie wszystkim.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:47:21+01:00
... bezpieczna przystan. Wiem ze tu zawsze moge czuc sie bezpiecznie i wiem ze zewsze moge tu wrocic. Moj dom to wielka skrbnica ciekawych rzeczy. jest jak skrzynia w ktorej moge wszystko znalezc. To skarbiec pelen wspomnien tych waznych i najwazniejszych. Tu placze, tu czuje tu jestem. To wlasnie moj kochany dom.

;]
1 1 1
2010-01-18T16:48:32+01:00
...miejsce, w którym czuję się bezpiecznie. Nie są to tylko ściany i wyposażenie. Dla mnie to miejsce ogniska domowego, gdzie zawsze mogę wrócić. W moim domu zawsze wiem, że nie muszę nikogo pytać o zdanie i mogę robić co chcę.
2 2 2