1.Wymiary prostopadłościanu : 2cm x 2cm x 5cm

a) Pole powierzchni prostopadłościanu:

b) Objętość prostopadłościanu :

2.Wymiary prostopadłościanu 1m x 1m x 10 cm

a) Pole powierzchni prostopadłościanu:

b)Objętość prostopadłościanu :

3

Odpowiedzi

2010-01-18T16:47:24+01:00
A)Pp prostopadłościanu to a*b
Czyli 2*5=10
V=2*2*5=20cm .;d .
5 2 5
2010-01-18T16:48:06+01:00
1.
120cm2
20 cm3
2.
6000000000000000cm2
100000cm3
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:53:30+01:00
1. a) P= 2 ab+ 2 bc + 2 ac
P= 2 (2cm x 2 cm) + 2 (2cm x 5 cm) + 2 (2 cm x 5 cm)=
2x 4 cm + 2 x 10 cm + 2x 10 cm= 8 cm + 20 cm + 20 cm= 48 cm 2

b ) V= a x b x c
V= 2 cm x 2 cm x 5 cm= 20 cm 3

2. 10 cm- 0, 1 m

a) P= 2 x (1 m x 1m) + 2 x (1m x 0,1 m) + 2x (1m x 0,1 m)=
= 2m + 0,2m + 0,2m= 2,2 m 2

b) V= 1m x 1m x 0,1 m= 0,1 m 3
5 2 5