Po kąpieli w łazience okazało się ze aby się przejrzeć w lustrze musisz je przetrzeć ręcznikiem.odpowiedz na pytania:
a)jakie zjawisko spowodowało że nie można było się przejrzeć w lustrze?
b)jakie mogły być przyczyny wystąpienia tego zjawiska?

proszę pomóżcie.!
daje naj

3

Odpowiedzi

2010-01-18T16:51:39+01:00
Para wodna osiada na zimnych przedmiotach więc skropliła się na lustrze. To zjawisko to parowanie.
1 4 1
2010-01-18T16:51:51+01:00
A) Zjawisko chemiczne - para wodna
b) Parowanie wody
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:52:18+01:00
Woda, która używasz do kąpieli ma wyższą temperaturę niż otoczenie, nastąpiło więc zjawisko skraplania się pary wodnej na lustrze (na kafelkach). Skraplanie natepuje na skutek ochłodzenia
1 5 1