Odpowiedzi

2010-01-18T16:54:11+01:00
Http://www.sp3.ozimek.pl/grafiki/zdjecia/20070213160413_stop4.jpg <--robiłem coś podobnego kilka lat temu. Napisz jakieś hasła dotyczące obojętności wobec tego, możesz też rzucić napis, że krycie kolegów znęcających się na młodszych to tak jakby samemu się to robiło.

Znalazłem jeszcze ładne hasło tutaj:
http://admzsg.edu.pl/zzyciaszkoly/wp-content/uploads/2008/02/plakat.jpg

Pozdrawiam.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:56:48+01:00
Napisz w punktach jak rodziny się znecają nad dziećmi

daj dużo rysunków, np jak ojciec bije dziecko lub pije alkochol

podaj statystyki, np ile w polsce jest rodzin patalogicznych

napisz z czego wynika że w rodzinie panuje przemoc

napisz jak powinno się walczyć z przemocą

napisz co może się stać przez taką przemoc

na koniec daj jakies zdnaie które da ludziom do myślenia ,np.DLACZEGO TAK MUSI BYĆ

zakończ prace rysunkiem jak widać szczęśliwą rodzine która idzie na spacer
2010-01-18T17:01:28+01:00
No to dobry pomysł z tym znakiem zakazu ; )
albo może zamiast tego coś w stylu zanku drogowego STOP , na którym napisz STOP PRZEMOCY!
przy tym ręka podniesiona na dziecko, które płacze .
albo jakiś tekst typu:
kocham nie bije!
możesz też na tym plakacie napisać numer niebieskiej linii itp.
pozdro ; )