Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T16:54:23+01:00
Wzór jest (a+b) razy h przez dwa


a-26 cm
b-26:2= 13 cm
h - 12 cm


(26+13) razy 12 podziel wszystko przez dwa skróc 2 z szesc wyjdzie ci
39 razy 6 = 234
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:55:03+01:00
A = 26cm
b = 26cm:2= 13cm
h= 12cm
P= 1/2 x(a+b)xh
P= 1/2 x (26cm+13cm) x 12cm
P= 1/2 x 39cm x 12cm
P= 39cm x 6cm
P= 234cm²
2 5 2
2010-01-18T16:57:06+01:00