Odpowiedzi

2010-01-18T16:52:36+01:00
A) Na skraju drogi stał samochód z przebitą opona, w którym siedziało dwóch mężczyzn.
b) Gdy miałem 5 lat ojciec zabrał mnie w góry.
2010-01-18T16:53:24+01:00
A) Na skraju drogi stał samochód z przebitą oponą, w którym siedziało dwóch mężczyzn.
b) Gdy miałem 5 lat, ojciec zabrał mnie w góry.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:53:48+01:00
A)Na końcu drogi stał samochód z dwoma mężczyznami w środku, z przebitą oponą.
b) Kiedy miałem 5 lat tato zabrał mnie w góry.
1 5 1