Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:54:13+01:00
Boże, proszę Cię o to, by było więcej ludzi głoszących o Chrystusie. Są oni bowiem bardzo potrzebni na tym świecie, gdzie człowiek ciągle żyje obłudą i kłamstwem. Fakt ich istnienia sprawia, że ludzie mogą się zmienić, świat może zmienić się na lepsze.

Amen.
2010-01-18T16:55:56+01:00
Panie Boż edziękuję Ci za wszystko co mi dotychczas uczyniłeś, przepraszam za wszystkie zła i proszę Cię o opiekę nad tymi którzy głoszą twoją naukę.
Amen.


Mam nadzieję że się przyda:)
Pozdro:)
1 4 1
2010-01-18T19:45:41+01:00
Nauka o Jezusie powinna sprowadzać każdego no nawrócenia. Bóg nas stworzył, podziękujmy Mu za to, że żyjemy, że dał nam życie. Jezus Chrystus bardzo kocha wszystkich ludzi, nie patrząc czy ktoś wierzy w Boga czy nie. Głośmy Jego naukę, jak nas nauczył Jezus Chrystus.