1 . Pierwszego lipca o godzinie 7:00 Agata wyjechała do cioci. Ponieważ nie było jej 80 godzin, więc kiedy wróciła do domu?

2 . Sportowców z 25 szkoł przywieziono na stadion w dwudziestu autokarach, po czterdziestu w każdym. Ilu sportowców przyjechało?

- liczę na pomoc ! : p

2

Odpowiedzi

2010-01-18T16:56:49+01:00
1. Agata będzie w domu o 1:03 2 lipca
2. 25 x 40 = 1000 Odp. Przyjechało 1000 sportowców
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:58:33+01:00
Zadanie 1.Agata wróci do domu 3 lipca o godz. 14.00

zadanie 2. przyjechało 2000 sportowców.
bo: 40 razy 20=80 a 80 razy 25=2000
pierwszego zadania nie rozwiązałam bo jest z trudne:]
1 5 1