Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:01:20+01:00
Zalety;
-Do szkoły nie dostaje się każdy, trzeba mieć dobrą średnią, biorą pod uwagę zachowanie, dzięki temu można uniknąć bujek z debilami

- W szkole jast około 300 uczniów, a szkoła jest duża, wiąże się to z dużą ilością wolnego miejsca na holach

wady;
- nauczyciele czepiają się o mundurki i identyfikatory, o zdjęcie w identyfikatorze

- za mało miejsca w szatni

- monitoring wszędzie gdzie się nie ruszysz

2010-01-18T21:40:40+01:00
W mojej szkole pooba mi sie duza hala portowa
kregielnia
silownia i fajne klasy
mysle ze w mojej szole zmienial bym to aby bylo troszke mnie lekcji niz dotychczas....