Odpowiedzi

2009-09-29T11:24:56+02:00
W szkole powinni być ochroniarze, kamery itp. Trzeba uświadamiać młodzież, że gdy widzimy agresję, znęcanie się to trzeba powiadomić o tym nauczyciela.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T12:40:14+02:00
Przemoc w szkole jest teraz niestety na porządku dziennym. Napewno powinny być dyżury nauczycieli na każdym korytazu, ochrona i kamery tez się przydadzą. Powinno bys spotkanie conajmniej raz w semestrze upominające o dobrym zachowaniu
. Osoby złapane na gorącym uczynku powinny mieć obniżone oceny z zachoania i nosić jakieś znaczki na bluzce że coś złego zrobili żeby każdy widział że to ła osoba.
3 3 3
2009-09-29T14:07:28+02:00
Coraz więcej uczniów w szkole podstawowej i młodzieży w gimnazjum, liceum staje się agresywnych. Jeżeli agresja występuje w szkole, to niezwłocznie należy zawiadomić o tym nauczyciela/pedagoga szkolnego/dyrektora. W gimnazjach i innych szkołach powinny być montowane kamery, a poza tym na każdym holu, korytarzu nauczyciel bądź osoba ze straży miejskiej powinna mieć dyżur i pilnować porządku.
1 5 1