Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T16:58:14+01:00
1-masa kamienia jest większa od wyporności wody
2-korek jest lzejszy i woda go wypiera do gury
3 5 3
2010-01-18T16:59:14+01:00
Kamień nie pływa po wodzie ponieważ jest cięższy od wody .
Korek nie spada na dno ponieważ woda jest lżejsza i go wypiera .
2 3 2
2010-01-18T17:43:09+01:00
1) Kamień nie pływa w wodzie, ponieważ jego gęstość jest większa od gęstości wody

2)Korek nie spada na dno wody, ponieważ jego gęstość jest mniejsza od gęstości wody
1 5 1