Proszę o napisanie tych zdań w języku niemieckim (trzeba użyć rodzajników o.O)


1. to jest ołówek
a. ołówek jest różowy
b. on jest stary
c. to jest książka
d. książka jest kolorowa
e. ona jest duża
f. to jest mp-trójka
g. mp3 jest czarna
h. to są nożyczki
i. one są długie



Bardzo proszę o wykonanie tego zadania, daje sporo pkt więc liczę na Was !:)
acha i dodam że zadanie jest na poziomie 1kl liceum :P (wcześniej nie miałam niemieckiego)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:03:02+01:00
1. to jest ołówek--< das ist ein Bleistift
a. ołówek jest różowy---< Der Bleistift ist rosa.
b. on jest stary---< Er ist alt.
c. to jest książka---<Das ist ein Buch.
d. książka jest kolorowa---< Das Buch ist bunt.
e. ona jest duża---< Es ist groß.
f. to jest mp-trójka--< Das ist ein MP3 Spieler.
g. mp3 jest czarna---< Der MP3 Spieler ist schwarz.
h. to są nożyczki---< Das ist eine Schere.
i. one są długie--< Sie ist lang.
2010-01-18T17:05:33+01:00
1.Dies ist ein Bleistift
a.Bleistift ist rosa
b.Es ist eine alte
c.Dies ist ein Buch
d.Buch ist bunt
e.Es ist eine große
f.Dies ist mp3
g.MP3 ist schwarz
h.Dies ist eine Schere
i.Es sind lange
2010-01-18T17:07:31+01:00
1. Das ist ein Bleistift.
2. Der Bleistift ist rosa.
3. Er ist alt.
4. Das ist ein Buch.
5.Sie ist gross.
6.Das ist eine mp3.
7. Die mp3 ist schwarz.
8.Das ist eine Schere.
9. Das ist lang.