Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:05:39+01:00
Ocean Atlantycki- Europa, Afryka , Ameryka Północna i Południowa, Antarktyda

Ocean Spokojny - Ameryki Północna i Południowa na wschodzie, Azja i Australia na zachodzie oraz lodu Arktyki i Antarktydy odpowiednio na północy i południu.

Ocean Indyjski - Od północy ograniczony jest przez Azję, od zachodu przez Afrykę, od wschodu przez Australię, a od południa przez Antarktydę.
6 3 6
2010-01-18T17:07:13+01:00
Ocean Spokojny- Ameryka Północna i Południowa, Azja, Australia
O. Atlantycki- Ameryka Północna i Południowa, Europa, Afryka
O. Indyjski- Afryka, Australia, Azja
O. Arktyczny- Ameryka Północna, Azja, Europa
4 4 4