Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:31:03+01:00
Kiedy chcemy kogoś pocieszyć najlepiej jest wysłuchać co mu leży na sercu.Kiedy wiemy jak mu pomóc dobrze jest dać mu radę . Najgorzej jest kogoś wyśmiać i zlekceważyć jego problem . Gdy jest komuś jest smutno dajmy mu się wypłakać może wtedy to bedzie najlepszym pocieszeniem dla niego.

Myśle że dobra pracka bo sama ją wymyśliłam :D:D:D

tylko zmien wyrazy "jest" bo zrobiłam pare powtórek .. AjĆĆĆ ... <gafa>
17 4 17
2010-01-18T19:58:22+01:00
Aby kogoś pocieszyć trzeba dać sie komuś wypłakać.Trzba go wysłychać i pocieszyć.Należy dać mu radę jak postąpić.Nie nalęży go wyśmiewać oraz lekcewżyć.Można go przytulić .
8 2 8