Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:10:09+01:00
Http://sredniowiecze.klp.pl/- to jest bardzo dobra strona, na której można znaleźć wszystko :D
http://www.eioba.pl/a75520/sredniowiecze_ciekawostki- ściśle z tematem:D
http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%9Aredniowiecze- no i oczywiście ciocia wiki

Mam nadzieję, że linki się przydadzą- można tam sporo znaleźć.
2010-01-18T17:15:14+01:00
Http://www.sciaga.pl/tekst/13831-14-najstarsze_zabytki_jezyka_polskiego_pojecia_i_utwory_z_literatury_wspolczesnej

http://www.bryk.pl/teksty/liceum/j%C4%99zyk_polski/materia%C5%82y_do_matury/1612-najwa%C5%BCniejsze_kwestie_i_motywy_poruszane_w_literaturze_staro%C5%BCytnej_i_wsp%C3%B3%C5%82czesnej.html

Mam nadzieję, że się sprzyda;)
< to są 2 linki>