Odpowiedzi

2010-01-18T17:04:22+01:00
Myślictwo - Nasi pra przowdkowie potrafili sobie upolowac dużą zwierzynę. Z jednego zwierzącia zdobywali odzież, broń oraz porzywienie.
Zbieractwo - Potrafili pozbierac różne przysmaki: grzyby.
20 4 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:34:57+01:00
Najstarsi przodkowie człowieka trudnili się zbieractwem.Zbierali i jedli liście orzechy,jaja,małże,ślimaki lub inne drobne żyjątka.
Niebawem lu dzie nauczyli się polować i zbieractwo przestało być jedyną formą zdobywania żywności.Równie ważne stało się myślistwo.
65 4 65