Odpowiedzi

2010-01-18T17:03:55+01:00
Lepiej mieszkać NA WSI ponieważ jest tam ciekawy krajobraz , można się wiele nauczyć i ogólnie to jest lepiej we wszystkim oprócz sklepów xD
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:08:03+01:00
Moim zdaniem lepiej mieszkać w mieście, ponieważ jest bliski i dobry dostęp do
różnorodnych sklepów. Można prosto i szybko się po nim poruszać. Natomiast na wsi est mało sklepów i wąskie drogi utrudniające dostęp do wielu miejsc.