Odpowiedzi

2010-01-18T17:02:36+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:03:41+01:00
WYCHOWANIE DZIECI
CODZIENNE OBOWIĄZKI
np. Gdy nauczyciel tłumaczy 10 razy coś dzieciom, a one dalej tego nie rozumieją...


Tym sobie zaskarbisz u nauczyciela :D
2010-01-18T17:06:39+01:00
Robienie pracy domowej z polskiego , sprzątanie w pokoju gdy mama kaze jeszcze ułożyć to np.poduszkę w innym miejscu