Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T12:30:36+02:00
Moim zdaniem tak na logike to jest zszczyt bo nie każdy może służyć tak wielkiej osobie jak bogu. Jest to zaszczyt poniweaż my możemy podłacić się bogu za pomoc którą dawał nam w trudnycg dla nas chwilach. Więc jest to wspaniały obowiązek i przyjemność, zaszczyt
77 3 77
2009-09-29T12:35:16+02:00
Być sługą Boga który stworzył świat to wielki zaszczyt!
Jakby to dobrze było, gdybyśmy się wszyscy czuli sługami Boga. Bóg, On nas posyła do ludzi.Tym wszystkim, co mamy, co rozumiemy - służyć! Ludzie mają nas uważać za włodarzy tajemnic Bożych.Są tajemnice w tym życiu, w nas i naokoło nas, tych tajemnic się dotykamy. Gdzież są te tajemnice? Wystarczy być dobrym, chodzić do kościoła (nie z przymusu), pomagać innym ludziom... W ten sposób służysz Panu Bogu, który to wszystko potem doceni po śmierci.
63 4 63