A) Każdy czasownik dopisz we właściwe miejsce:
spać, jeść, czytać, włączyć
dokonany -
niedokonany -
przechodni -
nieprzechodni -

b) Zapisz imiesłowy przymiotnikowe, które można utworzyć od podanych czasowników.

c) zapisz tytuły książek lub filmów, w których występują imiesłowy przymiotnikowe.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:08:55+01:00
Dokonany - włączyć
niedokonany - czytać
przechodni - jeść
nieprzechodni - spać
2 3 2
2010-01-18T17:10:17+01:00
Doknany-jesc
niedokonany-spac
przechodni-wlonczyc
nieprzechodni-spac
2 1 2