Odpowiedzi

2009-09-29T13:18:01+02:00
Płyty cd mają pojemność około 700MB
producenci procesorów to Intel i Amd

Co do dysków to nie mam pojęcia bo teraz są już jedno terabajtowe
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T14:46:51+02:00
Płyty CD: w zależności od typu, zwykłe 600 - 800 Mb, wielowarstwowe do 1400 Mb
Producenci procesorów: Intel, AMD
Pojemność dysków: w zależności od modelu, zazwyczaj
80, 160, 250, 320, 500, 1000 Gb, ale ciągle tworzone są większe.
Prędkość dysków: zwykle 7200 RPM (obrotów na minute) ale np. VelociRaptor firmy WD osiąga 10000 RPM