Odpowiedzi

2010-01-18T17:13:56+01:00
Na oknie siedzi kobieta,w ręce trzyma obraz.Za nią,jest ciemny kolor ściany.
Obraz przedstawia: Jakaś nieznana kobieta trzyma dziecko.?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:14:36+01:00
Na obrazie znajdują się sztalugi i dziewczyna, która maluje obraz. Tło jest ciemne, kolory są zimne. Światło pada centralnie na dziewczynę.
1 5 1
2010-01-18T17:17:48+01:00
Na obrazie widnieje kobieta, która maluje przy sztalugach. Przedstawiona jest barwami zimnymi i ciemnymi. Tło także jest przyciemnawe. Rama okna, w którym jest malarka ma kolor jasny. Obraz, który namalowała przedstawia matkę przytulającą swoją pociechę czyli dziecko.