Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:13:33+01:00
Wybaczanie jest niezmiernie trudną czynnością. Nie łatwo ludziom w dzisiejszym świecie wybaczyc i wybaczać. Należy jednak to robić, ponieważ każdy powinien dostać druga szansę. Kiedy ktoś zrobi nam coś złego, postarajmy sie zaufać mu jeszcze raz. Każdy przecież w swoim życiu popełnia błedy. Pamiętajmy o Janie Pawle II. On potrafił wybaczyc swojemu niemalże zabójcy, a my czasem nie potrafimy wybaczyc takich błahych rzeczy. Postarajmy sie, wybaczanie na prawdę jest dobre.
2010-01-18T17:13:59+01:00
1.Warto wybaczyć ponieważ inni ludzie źle się czują z poczuciem winy .
2.Ponieważ my też chcielibyśmy żeby nam wybaczano
3.Żeby nie odwróciło się to przeciwko nam .
4.By ludzie nie mieli wyrzutów sumienia .
5.By mieć przyjaciół .
1 5 1