Na juutro!

Sformułuj po dwie sprzeczne oceny podanych niżej faktów. Staraj się używać różnorodnych środków wyrazu.
1. W ubiegłym roku w Polsce wybudowano 5km autostrad.
2. Euro 2012 odbędzie się w Polsce i na Ukrainie.
3. Dnia 23.09.2009 zmarła 15 ofiara tragedii w kopalni w Nowej Rudzie.

Tylko proszę, przyłóżcie się do tego, moja nauczycielka WOS-u jest bardzo wymagająca. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże... =)

2

Odpowiedzi

2009-09-29T15:11:26+02:00
Nie rozumiem zbytnio na czym ma polegać twoje zadanie więc napiszę to co tu zrozumiałem z treści. Jeżeli będzie źle napisz na prywatnej wiadomości co dokładnie chcesz z tego zadania.

1.W ubiegłym roku w Polsce wybudowano 5km autostrad.
Muszę powiedzieć, iż budowa autostrad w naszym kraju wygląda beznadziejnie. Pracownicy w większości nie mają dobrego wykształcenia a ich tempo pracy jest mozolne za czym idzie wiele do życzenia. Autostrady w porównaniu do tych z USA są beznadziejne. Za Oceanem korzysta się z nowszej i tańszej technologii, która polega na dodaniu do danej ilości mieszanki gumy i innych składników czego w Polsce nie ma.
2.Euro 2012 odbędzie się w Polsce
i na Ukrainie.
Euro 2012 według mnie nie zostanie przeprowadzone w Polsce i Ukrainie. Dlaczego?
Otóż jest ku temu kilka powodów. Zero zorganizowania między dwoma krajami. Ciągłe pomyłki opóźnienia i problemy w funduszach. Przekraczanie wyznaczonych terminów. Totalne olewania ze strony Ukrainy. I kara narzucona na ich kraj za terminy.
3.Dnia 23.09.2009 zmarła 15 ofiara tragedii w kopalni w Nowej Rudzie.
Dlaczego tylu ludzi musi ginąć z tak błahych powodów? Uważam, że lepsze zorganizowanie wśród górników i brak zamieszania pracy w stresie lepszy sprzęt medyczny w kraju i miejscach pracy mogło by temu zapobiec.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T15:47:55+02:00
Sformułuj po dwie sprzeczne oceny podanych niżej faktów. Staraj się używać różnorodnych środków wyrazu.
1. W ubiegłym roku w Polsce wybudowano 5km autostrad.
2. Euro 2012 odbędzie się w Polsce
i na Ukrainie.
3. Dnia 23.09.2009 zmarła 15 ofiara tragedii w kopalni w Nowej Rudzie.

1. *Wybudowanie autostrady może i dało lepszą jakość jazdy podczas podróży,lecz większość funduszu właśnie 'poszła' na budowę tych autostrad.
* Tempo pracy i wykształcenie pracowników robiących przy autostradzie jest negatywną opinią wśród pracowników pracujących przy autostradach w Europie.

2.*Polska i Ukraina nie są zorganizowanymi krajami, i otrzymują od państw kary pieniężne i upomnienia.
*Powolna praca stadionów ze względu na brak funduszu europejskiego

3.*Brak współpracy i porozumienia pośród górników
*Brak wyposażenia, i ochrony, bądź sprawdzenia przez 'osoby trzecie' tego wyposażenia i stroi górników
1 5 1