Odpowiedzi

2010-01-18T17:14:42+01:00
TU NAJLEPIEJ ŚPISZ .
MURREK .
GŁÓD
ULICA Z ZEGARKIEM W RĘKU xD
2010-01-18T17:15:46+01:00
Jak sobie pościelisz tak sie wyśpisz to moze byc dobrze poscielone lozko
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:16:43+01:00
*Najlepsze łóżka dostaniesz tylko u nas, ale pamiętaj: jak sobie pościelisz tak się wyśpisz!!!
*Głową muru nie przebijesz, lecz jeśli najdzie cię taka ochota wypróbuj ibuprom, bo po tym bardzo boli głowa!
*Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść,ale u nas jedzenia pod dostatkiem.Zapraszamy!!!
*Komu wdrogę temu czas , więc nie zapomnij kupić zegarka :P !!!
4 4 4