Odpowiedzi

2010-01-18T17:14:59+01:00
Odpowiedź A.
Czy o co Ci chodzi? Odpowiedź samą?
Powybieraj sobie.Tutaj masz link:
http://www.sciaga.pl/tekst/84404-85-pytania_z_kursu_fizyki_do_powtorek_na_testy_sprawdziany_kartkowki. Pozdrawiam.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:17:29+01:00
Dyfuzja -samorzutne mieszanie sie cząsteczek rożnych substancji
parowanie-przechodzenia ze stanu ciekłego w fazę gazową
ruchy browna-chaotyczny ruch cząsteczek w stanie ciekłym lub gazowym wywołane zderzeniami zawiesiny z cząsteczkami płynu.
2 5 2