Odpowiedzi

2010-01-18T17:15:23+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:35:35+01:00
Drogę prawdy możemy innym ludziom ukazywać poprzez wspólną modlitwę , ofiarność , miłość.W kroczeniu tą drogąpomaga nam sam Pan Jezus .
2010-01-18T17:41:01+01:00
Drogę prawdy możemy ludziom pokazywać swoją własną postawą , modlitwą , miłością , pomocą oraz czynieniem dobrych uczynków.
W kroczeniu ta drogą pomaga Nam Jezus :)