Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:16:58+01:00
Wilk i jeleń
Mieszkał w lesie jeleń i wilk, czasem srogi.
W tym rzecz, że do gustu nie przypadli wzajem.
Wilk wystawiał zęby, jeleń wielkie rogi,
rozpoczęli walkę o nic, jak się zdaje.

Każdy swoją mądrość przeceniał nad miarę.
Wilk jest tylko wilkiem - a jeleń jeleniem,
że jeleń źle szczeka? Kto da temu wiarę?
Skąd więc między nimi… nieporozumienie.

Wiedzą dobrze ptaszki i ćwierkają z cicha,
ostrożności w niczym nigdy nie za wiele.
Wilka nie chcą ganić, by nie ściągnąć licha,
jelenia wygodniej mienić przyjacielem.

Oj te bajki, bajki, prosto z życia wzięte,
jak się zastanowić… uszanujmy morał.
Niezgoda zabruka nawet to co święte,
lecz rogata dusza do zgody nieskora.

Miałem to dziś zrobione i sprawdzone przez nauczycieli.
3 2 3
2010-01-18T17:20:16+01:00
Pewnego ranka poszla Ania do balwanka. Balwanek byl malutnki bo nosil krutkie butki..Ania i balwanek sie bawili a na koniec sie pobili.Ania smutna jak ten misc a balwanek jak ptys.z samego ranka przyszla pani owsianka .Z wielkim smutkiem pyta cosie stalo.A ania odpowiada
Balwanek jest glupiutki bo pije dozo wodki.Gdy owsianka ich pogodzila mala ania sie upila.I taki moral z tego ze ania i balwanek kochaja sie do upadlego
4 1 4