Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:24:01+01:00
1. Nie wolno pić alkoholu w czasie pracy!
2. Nie wolno popełnić żadnego przestępstwa (np.: kradzieży), dlatego, że grozi nam to odjęciem pensji, a także wydaleniem z pracy.
3. Nie wolno wychodzić w godzinach pracy, po za teren miejsca pracy, wyjątki (np.: wypadki, kolęda)
4. Ma prawo do karania swoich radnych, uczniów, itd.
5. Nie może palić papierosów, ani przynosić innych rzeczy związanych z narkotykami!
6. Może pracować przez 8h. Praca po godzinach zależy od czasu pełnienia obowiązków.
7. Ma prawo do pracy w sobotę, która jest wolna.
8. Musi mieć wyżsże doświadczenie, minimum 30 lat, i kilka lat odbytego stażu na innej funkcji.
9. Nie może dyskryminować pracowników w czasie pracy.
10. Musi zachowywać się kultularnie!