Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:21:44+01:00
Komputer , robot, internet, samochód,drukarka ,rower
1 5 1
2010-01-18T17:26:06+01:00
Telefon
rowek
żarówka
telewizor xd
radio
maszyna parowa
komputer
kamera
aparat fotograficzny
dVd
czołg
łódź podwodna
samochód
karabin maszynowy xd
samolot
mikrofalówka xd
Video xdd
żelazko
prostownica
suszarka
karbownica xd
(elektryka)
pralka
zwywarka
kuchnia gazowa ;D
głośniki
iPod
Mp3/4...No co to tez wynalazek ;D
Paralotnia
i wiele innych ;*
licze na naj ! ;**

2 5 2