Proszę odrobić do jutra do 22.00 (do wtorku), termin może się zmienić (np. dorobić do środy). Jeżeli ktoś jest chętny i odrobiłby mi to to proszę od napisać na gg: 7609495 (a jak niedostępny, to także na PW)

Wykonać album, chciałbym na kilka stron tak może z 5 (7 to już by było fajie), wykonane w Microsoft Word lub Open Office, możecie zwiększać czcionkę (ale nie jakieś ogromne litery), obrazki mile widziane (nie po 5 na każdej stronie ale czasem trzeba dać), z neta można brać, ale nie tak że z jednej strony tylko z kilku i czasem trzeba przerobić coś (proszę się z przerabianiem za bardzo nie przemęczać:))
Temat: PROFILAKTYKA GRYPY ( o wirusie, profilaktyka, różnice z przeziębieniem, grypa sezonowa, świńska i ptasia).

Jeśli ktoś napisze jako jedyny to może liczyć na NAJLEPSZE ROZWIĄZANIE. Jeżli będzie kilka rozwiązań ( w to szczerze nie wierzę:)) to coś się wymyśli.

PZDR

3

Odpowiedzi

2010-01-18T18:21:56+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T18:23:47+01:00
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T18:27:22+01:00
Http://w107.wrzuta.pl/plik/2oqpiK9sNyi/grypa
Prosze w wordzie z obrazkami 6 stron
Pozdro