Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:31:57+01:00
High school musical to świetny musical opowiadajacy o młodym koszykarzu który dzięki pięknej Gabrieli poznaje samego siebie. To świetny odbicie zmagan nastalotaków z otoczeniem i rodzicami.. Dużo śpiewu i Tańca,porywająca historia! Nie tylko dla nastaloatków. Polecam.
1 1 1
2010-01-18T17:33:23+01:00
"High School Musical" to film o dwójce nastolatków.

Główni bohaterowie Troy Boulton i Gabriella Montez chcieliby w życiu robić coś innego, niż tylko grać w koszykówkę czy być szkolnym geniuszem. Okazuje się, że razem potrafią przezwyciężyć przeciwności, jakie zsyła na nich los. Robią wszystko, aby dojść do celu, jakim jest udział w szkolnym musicalu. Mają naprawdę trudny orzech do zgryzienia, bo na drodze staje im ciekawe rodzeństwo, w którym prawe skrzypce gra Sharpay.

Jednak wszystko kończy się pięknie jak to w takich filmach a bohaterowie żyją długo i szczęśliwie. Trzeba tu dodać, że film jest okryty świetną ścieżką dźwiękową, która każdego zadowoli.
1 5 1