Przetłumacz i zapisz wymowę.

Once every two years in Britain, the charity Comic Relief holds Red Noce day. People wear red noses and do silly things to collect money. The charity uses the money to fight povery in tke UK and Africa. Jenny wrote a photo article about Red Nose Day for a magazine.

2

Odpowiedzi

2010-01-18T17:35:52+01:00
Kiedyś każde dwa lata w Wielkiej Brytani trzymało w napięciu dobroczynne Red Noce Day. Ludzie noszą czerwone nosy i robią głupie rzeczy do inkasowania pieniędzy. Dobroczynność używa pieniędzy by walczyć z ubóstwem w Zjednoczonym Królestwie i Afryce. Jenny napisała artykuł ze zdjęciami na temat Red Nose Day do magazynu.

Troche nie po polskiemu no ale to wkońcu angielski ;)
Myśle że pomogłam :P Pozdrawiam xD
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:36:51+01:00
Kiedyś każde dwa lata w Wielkiej Brytani trzymało w napięciu dobroczynne Red Noce Day. Ludzie noszą czerwone nosy i robią głupie rzeczy do inkasowania pieniędzy. Dobroczynność używa pieniędzy by walczyć z ubóstwem w Zjednoczonym Królestwie i Afryce. Jenny napisała artykuł ze zdjęciami na temat Red Nose Day do magazynu.

Ons ewri tu jers in Britajn de szariti Komik Relief holds Red Nojs dej. Pipul łir red nołses end du sili fings tu kolekt monej.De szariti juses de monej tu flat poverei in de UK end Afrika. Dżeny wret e foto artikle abałt Red Nose Dej for e magazin


LICZE NA NAJ...