Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:28:30+01:00
Mianownik:Indianin
Dopełniacz: Indianina
Celownik:Indianinowi
Biernik:Indianina
Narzędnik: (z) Indianinem
Miejscownik: (o) Indianinie
Wołacz o Indianinie!

M: Indianie
D:Indian
C:Indianom
B:Indian
N.(z)Indianami
Ms.(o)Indianach
W. O Indianie!
1 5 1
2010-01-18T17:31:50+01:00
L.poj. l.mn.
M.Indianin indianinie
D.Indianina indianów
C.Indianinowi indianinom
B.Indianina indianów
N.z Indianinem z indianinami
Msc.o Indianinie o indianinach
W.Indianinie Indianinanie
3 3 3