Odpowiedzi

2009-09-29T15:04:01+02:00
Napisz że czsami w życiu dziecka zdarzaja sie trudne chwile, po których upadają .. i nie zawsze zdołają sie podnieść gdyż jest to trudne dla młodego człowieka.. itd
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-29T15:36:45+02:00
Napisz o tym, że dzieci zazwyczaj mają trudne dzieciństwo przez rodziców którzy przez problemy wpadają w alkoholizm. O tym że gdy są biedniejsze dzieci które mają więcej pieniędzy śmieją sie z nich itd. ;)