Odpowiedzi

2010-01-18T17:30:04+01:00
Chodzę do kina po to aby sie świetnie bawić. Zobaczyń jakiś śmieszny film. Od filmów z telewizji czy płyt dvd oczekuje aby nie były ,,denne" , aby mnie zainteresowały rozbawiły.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:30:35+01:00
Bardzo lubię filmy poniewaz mogą byśc ciekawe ..Byłam rok temu na zmierzchu..Wywarło to na mnie ogromne wrażenie ..Nigdy jeszcze nie byłam w kinie bardzo mi sie spodobało i jerzdże co miesiąc z tata ..Oglądam telewizję ponieważ mogę dowiedzieć się z nich bardzo dużo wiadomości na przykład o haiti i wielu zagrożeniach

Mam nadzieje że pomołam Zapraszam do moich przyjaciół :)
5 3 5