Odpowiedzi

2010-01-18T17:28:10+01:00
O koncercie Madonny w Polsce wiem nie od wczoraj.
Nie bardzo rozumiem, o co w tym chodzi.
Michał był dla mnie nieprzyjemny podczas przyjęcia.
Nie można gardzić drugim człowiekiem.
Nie warto inwestować w tę nieruchomość.
4 4 4
2010-01-18T17:28:26+01:00
Niewarto było dostawać jedynkę z matematyki, za pracę domową.
Nie trzeba było przynosić książki do tego przedmiotu.
Nie można iść do domu, wcześniej niż 3 godzina lekcyjna.
Nie bardzo cię lubię.
Mój kolega jest nieprzyjemny.
Ten spektakl był nie wczoraj, lecz dziś.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:29:03+01:00
Zjadłem kanapkę NIE WCZORAJ, lecz dzisiaj.
NIE BARDZO lubię czytać.
Dzisiaj mój kolega był bardzo NIEPRZYJEMNY.
Dzisiaj NIE MOŻNA palić papierosów.
Na jutro NIE TRZEBA odrabiać zadania domowego z matematyki.
NIE WARTO ściągać na sprawdzianie.
4 4 4