Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:30:29+01:00
Osoby:
ja daje
ty dajesz
on daje
my dajemy
wy dajecie
oni dają
Czasy:
przeszły: dałem
teraźniejszy: daje
przyszły: będę dawał
Tryby:
rozkazujący: daj!
oznajmujący: daj.
pytający: dasz?
7 3 7
2010-01-18T17:33:17+01:00
(najpierrw cz. przeszly, teraz., przyszly)
lp
1os. dałam, daję, dam
dałe, daję, dam
2os.dales, dajesz, dasz
dałas, dajesz, dasz
3os. dała, daje, da
dał, daje, da

lm.
1os. dalismy, dajemy, damy
dałysmy, dajemy, damy
2os. daliscie, dajecie, dacie
dałyscie, dajecie, dacie
3os. dały, daja, dadzą
dali, dają, dadza

od razu rodzaje tez sa;)
4 3 4