Przeczytaj uważnie zamieszczone niżej cytaty. Zastanów się, komu i z jakiej okazji mógłbyś je zadedykować. Napisz dedykacje.

a) " Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. "
b) " Są dziwy w niebie i na ziemi, o których ani śniło się waszym filozofom. "
c) " Ideały są jak gwiazdy. Nawet jeśli nie możemy ich dosięgnąć, to powinniśmy się według nich orientować. "
d) " Musicie być silni miłością, która wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma, tą miłością, która nigdy nie zawiedzie. "
e) " Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć. "

Proszę o dedykacje, a nie o to dla kogo byście je napisali itd. :)
Z góry baaaaaaaaardzo dziękuję! ;****
Będę bardzo wdzięczna, osoba, która da najlepszą odpowiedź dostanie max! :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-18T17:40:39+01:00
A) " Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. "
Słowa te można zadedykować osobie ukochanej. Tekst ten podkreśla, że najlepiej w każdej sytuacji kierować się sercem. Miłość jest najpiękniejsza, a nikt do tej pory nie miał okazji jej widzieć.

b) " Są dziwy w niebie i na ziemi, o których ani śniło się waszym filozofom. "
Przyjacielowi, który uwielbia podróże, aby uwierzył, że świat jest piękny i jeszcze wiele przed nim.

c) " Ideały są jak gwiazdy. Nawet jeśli nie możemy ich dosięgnąć, to powinniśmy się według nich orientować. "
Koledze, który nie porafi uwierzyć w siebie. Te słowa pomogą mu zrozumieć, że zawsze warto próbować.

d) " Musicie być silni miłością, która wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma, tą miłością, która nigdy nie zawiedzie. "
Parze zakochanych, aby zawsze wiedzieli, że miłość w związku jest najważniejsza. Bez niej nie ma nic.

e) " Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć. "
Najlepszemu przyjacielowi, aby nigdy nie zwąpił w siebie. Niech wie, że warto w życiu próbować dosłownie wszystkiego. Zawsze znajdzie się ktoś, kto pomoże Ci z całego serca.
128 4 128
super
o stary miałem urwanie **** ale mi pomogłeś
2010-01-18T17:51:29+01:00
A)Kochanemu chłopakowi
z okazji urodzin,
dedykuję książkę ''Mały książe'',
wraz z cytatem:
" Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu. "
Z najlepszymi życzeniami
~podpis

b) Kochanej mamie
z okazji urodzin dedykuję ''Hamleta''
wrac z mottem:
" Są dziwy w niebie i na ziemi, o których ani śniło się waszym filozofom. "
z życzeniami spełnienia najskrytszych marzeń
podpis~

c) Tacie,
z okazji imienin,
dedykuję cytat:
" Ideały są jak gwiazdy. Nawet jeśli nie możemy ich dosięgnąć, to powinniśmy się według nich orientować. "
z życzeniami podjęcia nowej pracy
~córka

d)Drogim nowożeńcom,
z okazji ślubu,
dedykuję cytat:
" Musicie być silni miłością, która wszystko znosi, wszystkiemu wierzy, wszystko przetrzyma, tą miłością, która nigdy nie zawiedzie. "
z życzeniami wszystkiego dobrego na nowej drodze życia
~podpis~

e)Kochanej siostrze,
z okazji urodzin,
dedykuję cytat:
" Kiedy czegoś gorąco pragniesz, to cały wszechświat działa potajemnie, by udało ci się to osiągnąć. "
z życzeniami spełnienia marzeń czyli zdobycia Mount Everest. Wierzę, że Ci się uda.
~siostra

:-)

68 3 68