Odpowiedzi

2010-01-18T17:35:52+01:00
No to on może radzić żeby tak:
dłużej się uczył
wziął jakieś korepetycje z przedmiotów które mu sprawiają największe problemy. Albo żeby mu pomógł jakiś znajomy który się dobrze uczy....
2010-01-18T17:36:53+01:00
-daj mi radę , jak ty szybko nauczysz się na np. sprawdzian ?

-w jaki sposób szybko zapamiętujesz słówka ?

-jak przekształcasz wzory z fizyki ? (bo słyszałam o jakiś trójkącie czy coś ,ale tego nie rozumiem )

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:37:15+01:00
No to tak :]
-ucz się systematycznie , nigdy nie wiadomo kiedy nauczyciel cie zapyta lub zrobi kartkówkę
-na sprawdziany ucz się z wyprzedzeniem , nic ci sie nie pomiesza
-w książce podkreślaj ważne wiadomości
-odrabiaj prace domowe