Odpowiedzi

2010-01-18T17:48:50+01:00
B)
{x-y=2
{1/2x-1=1/4y /*(-2)

{x-y=2
{-x+½y=-2
___________
-½y=0
y=0
x=2

c)
{-x-y=2
{2(3x+y)=-20

{-6x-6y=12
{6x+2y=-20
__________
-4y=-8
y=2
x=-4

d)
{4x+3y=54
{1/3x=4(1+1/8y) /*12

{4x+3y=54
{-4x+6y=-48
___________
9y=6
y=⅔
x=13
chyba dobrze jak cos to pisz do mnie;) pozdrawiam Kromcia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:49:07+01:00
B) x-y=2
1/2x-1=1/4y

x=2+y
1/2y+1-1=1/4y

x=2+y
y=0

x=2
y=0

c)-x-y=2
6x+2y=-20

x=-2-y
-12-6y+2y=-20

x=-2-y
-4y=-8

x=-2-y
y=2

x=-4
y=2


d)4x+3y=54
1/3x=4+1/2y

4x+3y=54
2x-3y=24
-------------
6x=78
x=13

4x+3y=54
3y=54-52
3y=2
y=2/3

x=13
y=2/3