Odpowiedzi

2010-01-18T17:37:11+01:00
Przede mną stała wysoka góra
przede mną rozciągały się wspaniałe góry
zwróciłem zwrok ku górze
spojrzałem wysoko w górę
w wakacje byłem w pięknych górach
5 4 5
2010-01-18T17:38:55+01:00
Widziałam wiele gór ale ta góra jest najwieksza.
Lubie jezdzić z rodzicami w góry.
Będe zadowolona gdy będę na samej górze śnieżki.
Lubię tą góre bo z niej widac panorame zakopanego.
Lubię chodzić po górach.
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:42:03+01:00
Góra Mont Blanc jest najwyszym szczytem w europie.

Jutro pojade w góry z moim wójkiem.

W górze widać ptaki.

Wczoraj jechałam w górę kolejką górską.

Wieczorem w górach jest niebiespiecznie.

Tylko takie zdania mi przyszly na mysl :/
10 3 10