Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:41:00+01:00
179300540- sto siedemdziesiąt dziewięć milionów trzysta tysięcy pięćset czterdzieści

20305007- dwadzieścia milionów trzysta pięć tysięcy siedem

38540302- trzydzieści osiem milionów pięćset czterdzieści tysięcy trzysta dwa

100030020- sto milionów trzydzieści tysięcy dwadzieścia

5730002003- pięć miliardów siedemset trzydzieści milionów dwa tysiące trzy

3009013045- trzy miliardy dziewięć milionów trzynaście tysięcy czterdzieści pięć

chyba jest dobrze :-)
1 5 1
2010-01-18T19:18:36+01:00
1.sto siedemdziesiąt dziewięć milionów trzysta tysięcy pięćset czterdzieści
2.dwadzieścia milionów trzysta pięć tysięcy siedem
3.trzydzieści osiem milionów pięćset czterdzieści tysięcy trzysta dwa
4.sto milionów trzydzieści tysięcy dwadzieścia
5.pięć miliardów siedemset trzydzieści milionów dwa tysiące trzy
6.trzy miliardy dziewięć milionów trzynaście tysięcy czterdzieści pięć