Odpowiedzi

2010-01-18T17:40:33+01:00
A) 2000 mm
b) 0,2 dm
c)0,002 m
d) 0,000002 km
e)0,0000002 h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-18T17:45:08+01:00
A)
4cm=40mm
5cm=50mm
40mmx50mm=2000mm kwadratowych (nie wiem jak zrobić kwadratowe na klawiaturze)
b)
4cm=0.4 dm
5cm=0.5 dm
0.5x0.4=0.20 dm kwadratowych.
c)
4cm=0.04m
5cm=0.05m
0.04x0.05=0.002m kwadratowe
d)
4cm=0.004km
5cm-0.005km
0.004x0.005=0.00002 km kwadratowych
e)
4cm=0.00004hektary
5cm=0.00005 hektarów
0.00004x0.00005=0.00000002
f)
4cm=0.0004ar
5cm=0.0005ar
0.0004x0.0005=0.0000002
2010-01-18T17:50:46+01:00
A)P= 40 mm * 50 mm= 2000mm ²
b)P=4cm*5cm=20 cm²
c)P=0,4 dm*0,5dm=0,2 dm²
d)P=0,04 m * 0,05m=0,002m²
e)P=0,0004 km * 0,0005 km = 0,0000002 km²
f)P=0,00002 a
g)P=0,0000002 ha